MÁ MĚ RÁD, NEMÁ MĚ RÁD: SALLY THORNE

08.11.2017

Jak daleko je od nenávisti k lásce? 

Název: Má mě rád, nemá mě rád

Originální název: The hating game (2016)

Autor: Sally Thorneová

Překlad: Daniela Klečková

Obálka: Soňa Šedivá

Nakladatelství: Ikar, 2017

Počet stran: 368

Vazba: vázaná s přebalem

Lucy Huttonová a Joshua Templeman společně sdílí pracovní prostor. Sedí totiž naproti sobě jako asistenti dvou ředitelů nakladatelství Bexley & Gamin. To vzniklo spojením dvou krachujících podniků, se zcela odlišnou filosofií, které se přes svoji odlišnost v hodině dvanácté vzájemně podržely. Jejich spojením vzniklo poněkud disharmonické nakladatelství se dvěma řediteli, kteří se nemají v lásce a s jejich asistenty, kteří se doslova nenávidí.

Oba se předhánějí v tom, jak toho druhého, co nejvíce ranit nebo popudit. A co teprve, když se naskytne možnost povýšení jednoho z nich. Rozehrává se lítý boj dvou nejvážnějších kandidátů. Jaká je hranice mezi nenávistí a láskou?


Můj dojem:

Na tuto knihu jsem se moc těšila. Mám ráda podobné romantické zápletky. A tak jsem po ní sáhla hned, jak se objevila na pultech knihkupectví. A nebyla jsem vůbec zklamaná.

Kniha se četla velmi dobře. Má mnoho vtipných momentů a tak není divu, že jsem ji slupla jako malinu.

Přesto k ní mám své výhrady. Možná o to větší, o co silnější očekávání jsem od ní měla. V konečném důsledku jsem byla totiž trochu zklamaná.

První polovina knihy byla skvělá. Líbilo se mi, jak autorka rozehrála příběh. Mezi Lucy a Joshuou to pěkně jiskřilo a oba trousili jednu jedovatost za druhou na vrub svého protivníka. Bohužel ve druhé půlce autorce už docházel dech a začala zabředávat do tradičních klišé. Je škoda, že se jí nepodařilo udržet rozehrátou rovinu příběhu. Postupně se tak z knihy vytrácí vtip a v závěru už čteme klasickou harlequinku. Klišoidní erotická scéna v závěru mi svou průměrnou kvalitou připomněla brakovou literaturu spíš, než kvalitní romanťárnu, kterou jsem od knihy čekala a trochu mě to popudilo. I přes toto zklamání knihu stále řadím mezi lepší počiny v tomto žánru. Kniha je vtipná, a má své výborné části.


Závěr:

Knihu doporučuji všem, kteří hledají odreagování a mají rádi vtipné romantické příběhy ze současnosti. Pokud nebudete mít příliš vysoké očekávání, budete jen mile překvapeni. Své koupě rozhodně nelituji a určitě si od autorky s chutí přečtu i další knihu.


HODNOCENÍ: 75%


Obálka:

Celkem se mi líbí, i když není úplně originální. Dokáži si ale představit i hezčí obálku.

Hodnocení obálky: 75%


© 2017 Knižní blog. Za návštěvu děkuje Blahona.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky