SVATBA S WINTERBORNEM: LISA KLEYPAS

11.02.2018

Druhý díl historické romance ze série Ravenelovi.

Název: Svatba s Winterbornem

Originální název: Marrying Winterborne, 2016

Série: Ravenelovi (2.)

Autor: Lisa Kleypas

Překlad: Jana Pacnerová

Nakladatelství: Baronet, 2017

Počet stran: 472

Vazba: vázaná


Příběh dvojice jemné Helen a dravce Rhyse započal již v prvním díle Chladnokrevný ničema ze série Ravenelovi. Nyní sledujeme, jak se jejich vztah bude odvíjet dál.

Helen je rozčarovaná z toho, jak se věci vyvinuly. Nepřála si zrušit zasnoubení s divokým a ctižádostivým majitelem obchodního domu - Winterbornem. Rozhodne se, že vezme věci do vlastních rukou a navštíví Rhyse Winterbornea, aby mu dala jasně najevo, že ona nestála za zrušením zasnoubení a hodlá si ho nadále vzít. Rhys popadne příležitost za pačesy. Aby získal Helen a znovu mu neproklouzla mezi prsty, neváhá ji připravit o počestnost. A Helen k jeho překvapení souhlasí. Mezi nimi se rozhořívá divoká vášeň. Co ale s jejich vztahem udělá Helenino přísně střežené tajemství?


Můj dojem:

Od knihy jsem měla velká očekávání. Do dvojice Helen a Rhyse jsem se zamilovala už v prvním díle a tak jsem se nemohla dočkat, jak jejich příběh bude pokračovat. Bohužel kniha mi přinesla velké zklamání. A mám pocit, že to bude jedno z největších zklamání tohoto roku. Ano, tak moc mě kniha rozladila. Po kladných recenzích a pozitivních a nadšených komentářích a hlavně po příslibu autorky v prvním díle jsem prostě čekala úplně jiný příběh. Kniha má úžasný start. Přiznám se, že jsem zpočátku byla opravdu nadšená. Bohužel nadšení se vzápětí úplně vytratilo.

Poté co Winterborne připraví Helen o počestnost, jaksi není co by knihu táhlo. Všechno kouzlo je pryč a téměř celá kniha je vyplněna jednou postelovou scénou za druhou, kdy se mezi tím občas příběhem mihnou i další postavy, které známe již z prvního dílu. V poslední třetině knihy se pak objeví zápletka s Heleniným tajemstvím. Bylo mi to tak protivné! Autorka konflikt postavila na kýčovitosti. V okamžiku, kdy sáhla po nebohém sirotkovi, aby ze čtenářek v závěru ždímala emoce, jsem zuřila. Cítila jsem se autorkou podvedena. Čekala jsem souboj vůlí protivného a ctižádostivého hrdiny z prvního dílu a jemné, leč přesto silné Helen. Jejich otázka však byla vyřešena hned v začátku. Z Winterbornea se stal kňučící nadržený plyšák a z Helen mučednice. Pokud do toho přidáte tu nejvíc kýčovitou zápletku, můžete si udělat o knize obrázek. Tři čtvrtiny knihy zabírá erotika, pouhá čtvrtina obsahuje děj. Historická romance? Nikoliv. Kniha s instantním sexem. Liso, toto mi prosím už nikdy nedělej! Doufám, že třetí díl bude stát zato! Jinak si myji nad sérií ruce.


Závěr:

Přestože je má recenze velmi kritická, podle jiných recenzí a názorů soudím, že si kniha najde mnoho fanoušků. Bude se líbit hlavně čtenářkám, kterým nevadí hodně erotiky. Já mezi ně nepatřím, protože v romanci hledám především romantiku, nikoliv sex a erotiku. Za mě šlápla autorka tentokrát vedle. Po nadějném prvním dílu dám ale sérii ještě šanci.


HODNOCENÍ: 40%


Obálka:

Kniha si tak hezkou a decentní obálku ani nezaslouží. Zde by se spíš hodila jedna z těch laciných, znázorňujících nějakou košilatou scénu.


© 2017 Knižní blog. Za návštěvu děkuje Blahona.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky