VÁNOCE V PAŘÍŽI: MANDY BAGGOT

21.12.2017

Kam jinam zamířit, když vám chybí láska?

Název: Vánoce v Paříži

Originální název: One Christmas in Paris, 2016

Autor: Mandy Baggot

Překlad: Zuzana Selementová

Nakladatelství: Baronet a.s. , 2017

Počet stran: 400

Vazba: vázaná s přebalem


Nejlepší kamarádky Ava a Debs se vydávají do předvánoční Paříže. Obě k tomu mají trochu jiné důvody. Ava chce uniknout před svou matkou, která ji nutí do modelingu a snaží se jí plánovat život. Navíc se právě rozešla se svým přítelem a čeká, že Paříž je tím správným rozptýlením. Debs v Paříži hledá inspiraci pro svůj nový článek a také má v plánu sledovat svého nevlastního otce, který možná její matku podvádí.

A nebyla by to Paříž - město lásky, kdyby na ně nečekala pořádná porce romantiky.


Můj dojem:

Kniha je plná vánoční atmosféry a z toho důvodu jsem si ji vybrala. Přestože jsem letos téměř nevytáhla paty z domu, respektive z práce, jejím prostřednictvím se mi podařilo vycestovat alespoň v představách. Najdete v ní všechno, co k vánocům patří a já si nesmírně užívala poznávání různých míst Paříže společně s hlavními hrdiny. Je plná rozzářených světýlek a dobrého francouzského jídla a užijete si také hodně Eiffelovky.

Kniha mě dokázala naladit do té správné vánoční atmosféry a za to dávám palec nahoru. Je to taková příjemná romance. Děj plynne velmi pozvolna, ale mě to nevadilo. I když by možná knize slušelo, kdyby ji autorka kapánek proškrtala. Pokud totiž máte rádi akci, tak od této knihy dejte raději ruce pryč. Je určena pro nefalšované romantiky.

Hlavní hrdinka Ava byla protivná jen chvilkami a většinou mi nevadila. Moc sympatická mi byla její kamarádka Debs. Spolu tvoří dobrou nerozlučnou dvojku. Také mužské protějšky se autorce povedly. Podle mě teda člověk na takové chlapy v reálu moc nenarazí, ale autorka nám ženám chtěla zřejmě udělat radost. Je to především romantická knížka a tedy ze svého principu u ní nelze očekávat realitu a jistá naivita k tomu už tak nějak patří.


Závěr:

Pokud jste nikdy nebyli o vánocích v Paříži, tak doporučuji čerpat energii z této knihy. Dobře vás naladí a dostane do pohody. Knihu doporučuji pro všechny milovnice romantiky, které si u knihy rádi odpočinou. Je to ideální čtení na vánoční svátky. A od autorky si moc ráda přečtu i další knížky, které se u nás chystají.


Hodnocení: 72 %


Obálka:

Není špatná, jen nevím proč tam je dvojice na kolech. To v knize nebylo.

Hodnocení obálky: 68 %


© 2017 Knižní blog. Za návštěvu děkuje Blahona.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky